2555-12-30

Chicken Curry Rice(Japansk Curry)







Japansk Mad
Chicken Curry Rice (Japansk curry) er meget populært i restaranter
i udlandet.
Det er lækker mad og smag godt.


I December 2012 jeg har fået billeder fra min veninde
hun er rejst til England.
 Hun har spist på restaurant og sendt nogle billeder til mig.
En af dem er "Chicken Curry Rice"(Japan Curry)


komme og se billeder med mig
/
/
/
/



... Misato...



Misato er Japansk reataurant og det ser godt ud.  Jeg har været i London en lang linje at komme.


Det kan blive lang kø,,,hvis du kommer under frokost eller middag mindst halvdelen af ​​publikum.
 Course.

Weekenden var meget lang linje. Bliv den første til at døren næsten ti mennesker









 Chicken Curry Rice
Det er smagt godt og der er meget mad.
/
/
/


Svinekød Curry Rice

det smag også godt (-:








Fish menu





แบบซูม ปลาชิ้นใหญ่ดีค่ะ กรอบนอกนุ่มใน กินกับซอส เลี่ยนๆนิดๆแต่ก็อร่อยดี






så kommer begyndt jeg at lave "Japansk Curry"







Phannee Homemade




Men har jeg laver min ejen Japan Curry selv.